Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

ΑΟ ΟΜΟΝΟΙΑΣ

Το «αντίο» του Σωτήρη Μπουραντώνη
μετά από δώδεκα χρόνια στον πάγκο της ομάδας

ΟΥΤΕ ένα ούτε δυο, αλλά δώδεκα χρόνια στον πάγκο της Ομόνοιας μετρά ο έμπειρος προπονητής και ένας από τους αγαπητούς προπονητές του μεσσηνιακού ποδοσφαίρου. Ο Σωτήρης Μπουραντώνης φέτος πήρε την απόφαση να αποχωρήσει οριστικά από τον πάγκο της ομάδας, κάτι που είχε επιχειρήσει και κάποια χρονιά πριν και μέσω της προσωπικού του σελίδας στο facebook αποχαιρετά τον κόσμο που γνώρισε και αφήνει –προπονητικά- πίσω του…
«Υστέρα από δώδεκα χρόνια ήρθε η στιγμή να κλείσω ένα μεγάλο κεφάλαιο της ζωής μου. Κι φυσικά μιλάω για την αποχώρηση μου από την ομάδα που τα τελευταία χρόνια στιγμάτισε την πορεία μου ως προπονητή.
Τα συναισθήματα που με κατακλύζουν αυτή την στιγμή δεν μπορεί να είναι άλλα από τη συγκίνηση. Η συγκίνηση αυτή βέβαια κορυφώθηκε και στο σημερινό (σ.σ. προχθεσινό) φιλικό που είχε προγραμματιστεί για την ομάδα μου με τα Πράσινα Πουλιά. Ήταν η τελευταία φορά που πάτησα στα αποδυτήρια της ομάδας αυτής ως προπονητής της.
Είναι χαρακτηριστικό το κλίμα έξαρσης και συγκίνησης που επικρατούσε σήμερα (σ.σ. προχθές) κάτω από συνθήκες αποχώρησης. Αυτό βέβαια είναι λογικό διότι τα τόσα χρόνια σε μια ομάδα, το μόνο που μπορούν να προσφέρουν είναι πολλές αναμνήσεις, χαρές άλλα και λύπες.
Το να αποχωρείς από μια ομάδα που αποτέλεσε σταθμό της ζωής σου είναι δύσκολο. Το να έχεις όμως την πεποίθηση πως τα άτομα που αφήνεις πίσω σου, οι ποδοσφαιριστές σου, τα παιδία που μεγάλωσες μαζί τους, ή ακόμα και τα παιδία που δεν πρόλαβες να γνωρίσεις τόσο καλά, έχουν καταφέρει να μάθουν κάτι από εσένα όλο αυτό το διάστημα, αυτό είναι το πιο ευχάριστο.

Μετά από 12 χρόνια λοιπόν, έγινε συμφωνία να δοθεί ένα τέλος στην συνεργασία αυτή. Θα ήθελα μέσα από την καρδία μου να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές μου που ήταν πραγματικά δίπλα μου και με βοήθησαν σε όλο αυτό τον αγώνα, άλλα και την διοίκηση για την όμορφη συνεργασία που μου πρόσφερε.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου