Νέο σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο παρέλαβε, προχθές, το Νοσοκομείο Καλαμάτας στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών υποδομών του μέσω της αξιοποίησης των κοινοτικών πόρων του ΕΣΠΑ.
Με το νέο τηλεφωνικό κέντρο, προϋπολογισμού 100.000 ευρώ, το Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας θα είναι σε θέση να αξιοποιήσει τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα της σύγκλισης των ψηφιακών τεχνολογιών, τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής (Practical Convergence Today), ενσωματώνοντας πλήρως τόσο το IP (Internet Protocol) περιβάλλον, όσο και τη σημερινής μορφής τηλεφωνία.
Η προσφερόμενη τεχνολογία αναμένεται να συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και την αύξηση της παραγωγικότητας του Νοσοκομείου, σαν αποτέλεσμα των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν σύγχρονες εφαρμογές σε IP περιβάλλον (π.χ. Unified Messaging).
Παράλληλα, όμως, θα διασφαλίσει σημαντική μείωση λειτουργικών εξόδων (π.χ. τηλεφωνικοί λογαριασμοί, έξοδα δικτυακής υποδομής), μέσα από την καλύτερη διαχείριση των κλήσεων από και προς το Νοσοκομείο.
Το υφιστάμενο τηλεφωνικό κέντρο τα τελευταία χρόνια παρουσίαζε σωρεία σημαντικών προβλημάτων, με μεγαλύτερο την μη ύπαρξη ανταλλακτικών, αφού θεωρείται πια ξεπερασμένο τεχνολογικά.
Από, προχθές, ειδικοί τεχνικοί του ΟΤΕ ξεκίνησαν τις εργασίες εγκατάστασης και εκτιμάται ότι στο επόμενο 10ημερο θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, αλλάζοντας τα δεδομένα της επικοινωνίας με το Νοσοκομείο Καλαμάτας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου