Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Η ΕΚΘΕΣΗ-ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΤΟΥ ΜΙΚΤΟΥ ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΑΙΑ

Όλοι ξέρουν ότι ο Παππάς παρανομεί αλλά δεν εφαρμόζουν τους νόμους!

● ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΙΡΕΤΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΑΙΑΣ● Ο ΔΗΜΟΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2011 ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕ ΜΕ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ● ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ Ο ΠΑΠΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΙ-ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΟΙ…
● ΤΑ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ «ΠΑΠΠΑΔΑΚΙΑ» ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΜΗΝ… ΣΚΙΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΣΟΝ



ΕΚΠΛΗΞΗ , αλλά και πολλαπλούς προβληματισμούς προκάλεσε η δημοσιοποίηση από τη «ΦΩΝΗ» της Έκθεσης του Μικτού Κλιμακίου Ελέγχου, με εντολή του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, στο δάσος και την παραλία της Ελαίας, που είναι προστατευόμενη περιοχή «Τόπος Κοινοτικής Σημασίας ΤΚΣ», εντός του Οικολογικού Δικτύου Natura 2000.
Η εντολή ελέγχου εδόθη με αφορμή τις καταγγελίες για τη διάνοιξη δρόμων σε μια προσπάθεια οικοδόμησης στην περιοχή.
Από προχθές η «ΦΩΝΗ» άρχισε τη δημοσίευση της έκθεσης-καταπέλτη, η οποία δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρερμηνειών και παρελκυστικών τακτικών που χρησιμοποιεί η πλευρά της ιδιοκτήτριας εταιρείας, η οποία αυθαιρετεί, προκαλεί και παρανομεί σε μια περιοχή, από τις ομορφότερες στη χώρα.
● Αυθαιρετεί γιατί ερμηνεύει κατά τα καλά και συμφέροντα παραχωρητήρια, διαγράμματα και νόμους.
● Προκαλεί την τοπική κοινωνία γιατί με μεθόδους, οι οποίες παραπέμπουν σε άλλες εποχές και χώρες, εμφανίζεται ως χωροφύλακας στην περιοχή, την οποία φρουρεί, απαγορεύοντας την ελεύθερη πρόσβαση στην παραλία.
● Παρανομεί γιατί χωρίς αδειοδότηση και τήρηση της νομιμότητας προβαίνει σε πράξεις με τις οποίες επιχειρεί να αλλάξει το χαρακτήρα της περιοχής.
Κι ενώ όλα αυτά είναι  διαπιστωμένα και οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν επιβάλει πρόστιμα, οι ιδιοκτήτες εξακολουθούν να προκαλούν και να απειλούν τους πάντες γιατί δεν εκδίδονται οικοδομικές άδειες για ανέγερση πολυτελών κατοικιών με υπόγεια και πισίνες, ενώ υπάρχουν σχετικές απαγορεύσεις από την Ευρωπαϊκή και Ελληνική νομοθεσία.
Ολοι πλέον γνωρίζουν ότι για το αμαρτωλό «κτήμα Κανελλάκη» τα τελευταία 60 χρόνια έχουν παιχτεί παιχνίδια οικονομικών συμφερόντων για τη λεηλασία της περιοχής, με τη συμμετοχή κατά καιρούς πολιτικών και δικαστικών παραγόντων, (έχουν ακουστεί και ηχηρά ονόματα κατά το παρελθόν) τα οποία και πρέπει να ελεγχθούν «εδώ και τώρα» διαχρονικά, πριν να είναι αργά για την περιοχή. Δεν μπορεί σε μια πολιτισμένη και ευρωπαϊκή χώρα να γίνεται αποδεκτό ότι ένα κτήμα 180 στρεμμάτων που παραχωρήθηκε αποκλειστικά για γεωργική χρήση, αλλά δεν καλλιεργήθηκε ποτέ, να επεκτείνεται σε βάρος δημοσίων δασικών και παραλιακών εκτάσεων, σχεδόν στο τριπλάσιο, να τεμαχίζεται κατά το δοκούν, να αλλάζει χρήση κατά πως συμφέρει τους ιδιοκτήτες, πωλητές και αγοραστές και το κράτος να αποδέχεται «τετελεσμένα».
Είναι βέβαιο ότι στην πολύχρονη διαδρομή της υπόθεσης κάποιοι δημόσιοι λειτουργοί παρανόμησαν, κάποιοι πιθανόν και να δωροδοκήθηκαν, ενώ κάποιοι άλλοι σιώπησαν γιατί… όλα τα ’σκιαζε η φοβέρα! Τέλος, είναι απολύτως βέβαιον ότι για την εξασφάλιση της σιωπής κάποιοι στην περιοχή επωφελήθηκαν, καταπατώντας μια απείρου κάλλους περιοχή, ταυτιζόμενοι με τα «συμφέροντα Κανελλάκη» για την κατάληψη μιας περιοχής με 2,5 χιλιόμετρα ακτογραμμή!!!
Η «ΦΩΝΗ» συνεχίζει σήμερα τη δημοσίευση της έκθεσης-καταπέλτη με την υπόθεση της διάνοιξης διόδων και τη σχεδιαζόμενη ανέγερση κατοικιών εντός της περιοχής του Δικτύου «Natura 2000».
Τα συμπεράσματα δικά σας και η ευθύνη για προστασία της περιοχής στην Πολιτεία και την τοπική κοινωνία, όπου κάποιες διαπλοκές και μικροσυμφέροντα, δυστυχώς, την έχουν διχάσει. Ωστόσο η πλειοψηφία, τοπικών φορέων και πολιτών, περιβαλλοντικών οργανώσεων, αλλά και πολιτικών κομμάτων, είναι αποφασισμένη να υπερασπιστεί το χαρακτήρα και την προοπτική της περιοχής μέχρις εσχάτων.
Ωστόσο η Πολιτεία, που έχει παραπεμφθεί στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την υπόθεση, συνεχίζει να στρουθοκαμηλίζει… κοσκινίζοντας εδώ και τρία χρόνια τις αιτιάσεις και τα επιχειρήματα Παππά και κάποιων… τοπικών και όχι μόνο παπατζήδων, χάνοντας εντελώς την αξιοπιστία  της, δίνοντας την εντύπωση, ότι ταυτίζεται με συμφέροντα, τα οποία εποφθαλμιούν το δημόσιο συμφέρον και το μέλλον  της περιοχής σε βάρος του περιβάλλοντος, των συμφερόντων της τοπικής κοινωνίας και των προοπτικών ανάπτυξης της περιοχής.

ΘΑΝ. ΤΣΑΜΟΥΛΗΣ


Υ.Γ.: Η «Φ» διαχρονικά δεν… μασάει σε φοβέρες και απειλές και δεν διαπλέκεται ποτέ σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος. Γι’ αυτό κάποιοι ας μην επιχειρούν επί ματαίω. Δεν είμαστε τζογαδόροι, ούτε… παπατζήδες! Ωστόσο όταν μπαίνουμε στο «παιχνίδι» είμαστε πάντοτε με την πλευρά του δικαίου και του κοινωνικού συμφέροντος. Οπότε και τον «…Παππά» να παίξουμε, ξέρετε, «εδώ παππάς – εκεί παππάς… που είναι ο παππάς», είναι  βέβαιο ότι πάντα θα κερδίζουμε γιατί ξέρουμε ότι οι… ταχυδακτυλουργικές κινήσεις από τα «παππαδάκια» δεν μπορούν να μας μπερδέψουν ούτε και να μας τρομάξουν σαν κάτι… περαστικούς! Καθ’ ότι εμείς ούτε περαστικοί, ούτε περιστασιακοί είμαστε και κυρίως ποτέ δεν είμαστε «αβανταδόροι» σε παράνομα παιχνίδια και στημένα σκηνικά! Κάψαμε συνειδητά την καλύβα μας να μην μας τρώνε οι ψύλλοι, όπως έλεγε και ο αείμνηστος Σπύρος Ξιάρχος που είχε και εκείνος παλέψει, μέχρι το θάνατό του το 1985, για να μην περάσουν τα «σχέδια Κανελλάκη» για τη λεηλασία της περιοχής. Οσο για κάποιους που το ’παιζαν και ορισμένους που θέλουν να το παίξουν… «Μέγα Ναπολέοντες», τώρα ξέρουμε τα… κατορθώματά τους! Γι’ αυτό όταν απευθύνουν συστάσεις και συμβουλές στη «Φ», ευθέως είτε μέσω τρίτων, να είναι πιο ήρεμοι, ψύχραιμοι και αυτοσυγκρατημένοι. Με ψευτοπαλληκαρισμούς και λεκτικούς ψευτοτσαμπουκάδες το πολύ να… σκίσουν το καλσόν τους, οπότε θα αποκαλυφθεί τοις πάσι η εγκεφαλική τους κυτταρίτιδα!!! 
  
Ιστορικό της «Υπόθεσης διάνοιξης δρόμων και σχεδιαζόμενης ανέγερσης κατοικιών εντός περιοχής του δικτύου ΝATURΑ 2000» - ενέργειες των συναρμοδίων υπηρεσιών (από τον Απρίλιο του 2011 ως την ημερομηνία σύνταξης της παρούσας έκθεσης)



Στις αρχές Απριλίου 2011 η Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος (Ε.Υ.Ε.Π.) δέχτηκε καταγγελίες από δύο Περιβαλλοντικές Οργανώσεις για την κατασκευή πέντε δρόμων, κοπή δέντρων και καταστροφή αμμοθινών χωρίς σχετική άδεια ή έγκριση περιβαλλοντικών όρων, στην παραλιακή περιοχή από ΑηΓιανάκη ως Ελαία Μεσσηνίας. Οι καταγγελίες συνοδεύονταν από φωτογραφίες με ημερομηνία λήψης την 2η Απριλίου 2011, σύμφωνα με τους καταγγέλοντες. Οι τέσσερεις δρόμοι2  κατά την ημερομηνία αυτή είχαν ήδη ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό. Επίσης είχε οριοθετηθεί με πασσάλους και ένας πέμπτος δρόμος, βορειότερα των άλλων, κατά μήκος κοίτης ρέματος με πλούσια βλάστηση και είχαν κοπεί πεύκα στην αρχή αυτού του πέμπτου δρόμου (σύμφωνα πάντα με τις φωτογραφίες και τις αναφορές των καταγγελλόντων, που ωστόσο επιβεβαιώθηκαν αργότερα από την έκθεση αυτοψίας της Περ. Ενότητας Μεσσηνίας και το σχετικό φωτογραφικό υλικό που την συνοδεύει).
Μετά από τηλεφωνικές επαφές του Τομέα Νοτίου Ελλάδας και της Γεν. Επιθεώρησης της Ε.Υ.Ε.Π. με τον Αντιδήμαρχο και Δήμαρχο Τριφυλίας, τα έργα σταμάτησαν, αφού εκδόθηκε εντολή διακοπής εργασιών από την Πολεοδομία Δήμου Τριφυλίας προς το τοπικό Αστυνομικό Τμήμα στις 8 Απριλίου 2011 (α.π. 936/104/8-4-2011 Πολεοδομίας Τριφυλίας).
Στις 12 Απριλίου 2011 εστάλη στον Τύπο και στην Ε.Υ.Ε.Π. δήλωση του Δημάρχου Τριφυλίας για τα καταγγελλόμενα, για τα οποία ανέφερε ότι δεν γνώριζε και ότι δεν είχε εμπλοκή, ενώ κατονόμαζε τον ιδιοκτήτη της έκτασης ως υπεύθυνο.
Σύμφωνα με το υπ. αριθμ. 12883/10-5-2012 έγγραφο του Δήμου Τριφυλίας προς την Π.Ε. Μεσσηνίας, «ο Δήμος Τριφυλίας ουδεμία τυπική και ουσιαστική ανάμειξη έχει στη διάνοιξη των συγκεκριμένων διόδων».
Αυτοψίες για την κατασκευή των τεσσάρων δρόμων διενήργησαν η Πολεοδομία Τριφυλίας, το Κλιμάκιο Ελέγχου Ποιότητας Περιβάλλοντος (ΚΕΠΕ) της Περιφερ. Ενότητας Μεσσηνίας, η Κτηματική Υπηρεσία Μεσσηνίας και το Δασαρχείο Κυπαρισσίας. Από τις αυτοψίες αυτές προέκυψαν τα εξής:
● Η Πολεοδομία Δήμου Τριφυλίας κίνησε τη διαδικασία περί «χαρακτηρισμού και κατεδάφισης νέων αυθαιρέτων κατασκευών» του Π.Δ.267/98 (ΦΕΚ 195 Α ) και επιβολής προστίμου, για την κατασκευή των τεσσάρων δρόμων (Έκθεση αυτοψίας και υπολογισμός προστίμων της 26-4-2011).
● Το Δασαρχείο Κυπαρισσίας με το υπ' αριθμ. 1414/29-6-2011 έγγραφό του προς την Ε.Υ.Ε.Π. αναφέρει ότι «κατά την εξέταση της ανωτέρω καταγγελίας, διαπιστώθηκε ότι  έχουν δημιουργηθεί τέσσερεις (4) προσβάσεις προς τη θάλασσα, οι οποίες έχουν διαμορφωθεί με μηχάνημα και έχουν επιστρωθεί με θραυστό υλικό λατομείου 3Α…..». Όσον αφορά την κοπή πεύκων για τη δημιουργία του πέμπτου δρόμου (η κατασκευή του οποίου δεν ολοκληρώθηκε τότε), το ίδιο έγγραφο αναφέρει ότι «Οι ανωτέρω πράξεις έγιναν ύστερα από την αριθμ. 1108/7-4-2011 έγκριση υλοτομίας της υπηρεσίας μας. Τα πεύκα αυτά βρίσκονταν εντός της διόδου που ορίζεται με το στοιχεία (Δ14, Δ15, Δ16, Δ13, Δ14) στο τοπογραφικό διάγραμμα που ακολουθεί την αριθμ. 2756/3-12-2003 πράξη χαρακτηρισμού».
● Το ΚΕΠΕ της Περιφερ. Ενότητας Μεσσηνίας διενήργησε αυτοψία στις 21-7-2011, και κατόπιν σχετικής εισήγησής του, εκδόθηκε από τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου η υπ' αριθ. 7684/11-0-2012 Απόφαση επιβολής προστίμου στην εταιρεία «Νέος Κότινος ΑΕ» για τη διάνοιξη των τεσσάρων δρόμων άνευ αδείας και για επέμβαση σε οικότοπο προτεραιότητας.
● Η Κτηματική Υπηρεσία Μεσσηνίας διενήργησε αυτοψία στις 21-7-2011 (από κοινού με την Περ. Ενότητα Μεσσηνίας) όπου διαπίστωσε την κατασκευή των τεσσάρων δρόμων, οι οποίοι οριακά εισχωρούσαν και στον αιγιαλό, σε βάθος 0,5 ως 2,00 μέτρα, απόσταση που όμως ήταν εντός του ορίου σφάλματος της συσκευής που χρησιμοποιήθηκε. Με τα υπ. αριθ. 2671/597/30-8-2011 και 1228/235/27-4-2012 έγγραφά της προς την Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος, η Κτηματική Υπηρεσία επισήμανε επιπλέον ότι οι τέσσερεις προσφάτως διανοιχθείσες προσπελάσεις «δεν συμπίπτουν ακριβώς με τις πιθανόν προβλεπόμενες από το σχετικό πρακτικό». Ακόμη επισήμανε ότι «τόσο από το διάγραμμα επί του οποίου έχουν καθορισθεί τα όρια αιγιαλού, έτους 2003, όσο και από των κατά καιρούς αυτοψιών μας στην περιοχή, δεν προκύπτει η εν τοις πράγμασι προΰπαρξη των τεσσάρων διόδων προς θάλασσα, πλην της πρώτης προς νότον, η οποία όμως στο σχετικό διάγραμμα αιγιαλού, αποδίδεται επί της αυτής θέσεως με προϋπάρχουσα, έχουσα όμως πλάτος τεσσάρων μέτρων».
Τον Ιούλιο του 2011 ο Δήμος Τριφυλίας προχώρησε σε καθαρισμό ακτών με χρήση βαριών μηχανημάτων, παρά τα προειδοποιητικά έγγραφα της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας και της Ειδικής Υπηρεσίας Επιθεωρητών Περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ, που του έδιναν συγκεκριμένες οδηγίες για την προστασία της παραλίας ωοτοκίας της Caretta caretta εν μέσω της περιόδου ωοτοκίας.
Τον Νοέμβριο του 2011 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέστειλε Προειδοποιητική Επιστολή στην Ελλάδα σχετικά με την προστασία της περιοχής του δικτύου NATURA 2000 «Θίνες Κυπαρισσίας».
Τον Απρίλιο του 2012 η ΕΥΕΠ έλαβε νέες καταγγελίες για καταστροφή αμμοθινών, επιχωμάτωση υγροτόπου και διάνοιξη νέου, πέμπτου δρόμου3  (πρόκειται για τον δρόμο του οποίου είχε γίνει απόπειρα κατασκευής το προηγούμενο έτος, αλλά είχε μείνει ημιτελής). Ακολούθησε και πάλι συντονισμός των υπηρεσιών και αυτοψίες από τις συναρμόδιες υπηρεσίες. Η Ειδική Γραμματέας Επιθεώρησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας έστειλε επιστολή με Α.Π. 804/25-4-2012 προς τον Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδας και Ιονίου, καθώς και προς τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, ζητώντας τη λήψη μέτρων προστασίας της περιοχής.
Αυτοψία για την κατασκευή του πέμπτου δρόμου διενήργησε το Κλιμάκιο Ελέγχου Ποιότητας Περιβάλλοντος (ΚΕΠΕ) της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας. Η αυτοψία του ΚΕΠΕ διενεργήθηκε στις 9-4-2012, και κατόπιν σχετικής εισήγησής του, εκδόθηκε από τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου η υπ' αριθμ. 10580/3-8-2012 Απόφαση επιβολής προστίμου στην εταιρεία Νέος Κότινος ΑΕ για εργασίες διάνοιξης οδού και οδοποιίας χωρίς περιβαλλοντική αδειοδότηση και για επεμβάσεις σε οικότοπο προτεραιότητας.
Τον Μάιο του 2012, με δεδομένο ότι η πληροφόρηση της ΕΥΕΠ οπό τις συναρμόδιες υπηρεσίες ήταν ελλιπής, οι αυθαίρετες επεμβάσεις στην περιοχή συνεχίζονταν και το Δασαρχείο Κυπαρισσίας δεν είχε ακόμη αποστείλει στην ΕΥΕΠ σημαντικά στοιχεία που του είχαν ζητηθεί εγγράφως, η Ειδική Γραμματέας με νέα επιστολή της με Α.Π. 1035/8-5-2012 ενημέρωσε τον Εισαγγελέα Κυπαρισσίας, ζήτησε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου να λάβει μέτρα αποκατάστασης σε εφαρμογή του Π.Δ. 148/2009 (ΦΕΚ 190 Α') «Περιβαλλοντική ευθύνη για την πρόληψη και την αποκατάσταση των ζημιών στο περιβάλλον», και τέλος ζήτησε από τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης να εξετάσει την αναγκαιότητα σύστασης Μικτού Κλιμακίου Ελέγχου για τον έλεγχο των αρχείων και πράξεων δημοσίων υπηρεσιών. Το Μικτό Κλιμάκιο συστήθηκε στις 31-5-2012 με το Α.Π. ΓΕΔΔ Φ.586/12/8616.
Με την υπ. αριθμ. 60872/4175/11-7-2012 Απόφαση του Γεν. Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδας και Ιονίου τέθηκε η εταιρεία «Νέος Κότινος ΑΕ» που κατασκεύασε τους δρόμους σε καθεστώς περιβαλλοντικής ευθύνης του Π.Δ. 148/2009 (ΦΕΚ 190 Α') και υποχρεώθηκε αφενός να αποκλείσει άμεσα την πρόσβαση στους πέντε δρόμους με τη δημιουργία αναχώματος στην αρχή του καθενός από αυτούς, και αφετέρου να υποβάλλει προς έγκριση τα μέτρα αποκατάστασης της περιοχής έως τις 15-9-2012. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεση του το Μικτό Κλιμάκιο Ελέγχου, μέχρι σήμερα δεν έχει ληφθεί κανένα από τα ανωτέρω μέτρα.
Από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή απεστάλη στις ελληνικές αρχές τον Οκτώβριο του 2012 Αιτιολογημένη Γνώμη με αρ. 2011/2156 «Προστασία ειδών προτεραιότητας στον Τόπο Κοινοτικής Σημασίας Θίνες Κυπαρισσίας», η οποία αναφέρεται μεταξύ άλλων και στο θέμα της κατασκευής των πέντε δρόμων και της σχεδιαζόμενης ανέγερσης κατοικιών, καθώς και στην έλλειψη εθνικού νομικού πλαισίου για την προστασία της περιοχής. Συγκεκριμένα αναφέρεται (σελ.13-14):
«Η ύπαρξη διαφόρων δραστηριοτήτων που υπονομεύουν σοβαρά την προστασία του είδους προτεραιότητας Caretta caretta καταδεικνύει επίσης την αναποτελεσματικότητα και το γενικό χαρακτήρα του συστήματος που ίσχυε κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ετών όπως και τις ελλείψεις του συστήματος προστασίας το οποίο θεσπίστηκε με την έκδοση του νόμου για τη βιοποικιλότητα4  στις 31-3-2011, και ως εκ τούτου την απουσία οποιουδήποτε συστήματος αυστηρής προστασίας (όπως αυτό απαιτείται από το άρθρο 12 της οδηγίας5) το οποίο θα απέτρεπε την αποτελεσματική αποφυγή α) της παρενόχλησης εκ προθέσεως (σε όλα τα στάδια ζωής της Caretta caretta)....
Οι προαναφερθείσες δραστηριότητες είναι οι:
- ανεξέλεγκτη οικιστική δραστηριότητα (θερινές κατοικίες) και τουριστική ανάπτυξη (πχ. 50 πολυτελείς κατοικίες που ετοιμάζονται να ανεγερθούν κοντά στην παραλία, γύρω από τις περιοχές Αγιαννάκη και Ελαίας). Ταυτόχρονα πωλούνται οικόπεδα (για την ανέγερση κατοικιών ή ξενοδοχειακών μονάδων). Όλες αυτές οι δραστηριότητες όχι μόνο οδηγούν σε ηθελημένη παρενόχληση του είδους Caretta caretta αλλά, επίσης, σε υποβάθμιση / καταστροφή των τόπων αναπαραγωγής και των τόπων ανάπαυσης (παραβίαση του άρθρου 126  στοιχεία β) και δ))».
Το ΥΠΕΚΑ απάντησε στην ανωτέρω Αιτιολογημένη Γνώμη της Ευρ. Επιτροπής με το υπ. αριθ. 57789/1942/Ε.104/23-11-2012 έγγραφο του Τμήματος ΔΔ και ΕΟΚ, όπου αναφέρεται σειρά μέτρων τα οποία σχεδιάζονται από το ΥΠΕΚΑ για την προστασία και διαχείριση της περιοχής; μεταξύ των οποίων και η προσωρινή αναστολή οικοδομικών αδειών στην περιοχή μέχρι την έκδοση Υπουργικής Απόφασης προστασίας της περιοχής.
Η προαναφερόμενη «Αναστολή έκδοσης οικοδομικών αδειών, εκτέλεσης οικοδομικών εργασιών και εκτέλεσης άλλων εργασιών σε τμήμα της περιοχής "Θίνες Κυπαρισσίας GR 2550005" του Δήμου Τριφυλίας (Ν. Μεσσηνίας εκδόθηκε με την υπ’ αριθμ. 28353/23.05.2013 Απόφαση του Αν. Υπουργού ΠΕΚΑ (ΦΕΚ 180/ΑΑΠ/24.05.2013).

 Για την ευκολότερη κατανόηση του κειμένου, στο εξής οι τέσσερεις δρόμοι που κατασκευάστηκαν τον Απρίλιο του 2011 αριθμούνται από το νότο προς το βορρά ως: πρώτος, δεύτερος, τρίτος, τέταρτος.

3 Για την ευκολότερη κατανόηση του κειμένου, στο εξής ο δρόμος που κατασκευάστηκε τον Απρίλιο του 2012 αναφέρεται ως «πέμπτος από το νότο δρόμος.»

4 Σημ.: εννοείται ο ν. 3937/2011.

5 Σημ.: εννοείται η οδηγία 92/43/ΕK.

6 Σημ.: εννοείται, της οδηγίας 92/43/ΕΚ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου