Έφτασε τις 19 ανανεώσεις!
Ουκ ολίγες ανανεώσεις ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες ο
Ολυμπιακός Ανάληψης, ενόψει της νέας χρονιάς στην Β΄ τοπική.
Υπενθυμίζουμε πως προηγουμένως ανανέωσαν οι Σταύρος Ξυνός, Θεόδωρος
Αβιζιώτης, Αναστάσιος Βλαχάκης, Κώστας και Μιχάλης Παναγιωτόπουλος, Αντώνη
Λαμπρόπουλο και Μιχάλη Παναγιωτόπουλο.
Με άλλα λόγια, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν ανανεώσει μέχρι
στιγμής με 19 ποδοσφαιριστές! Με το παραπάνω ρόστερ η ομάδα της Μεσσήνης
κατέκτησε την 12η θέση πέρσι στον 2ο όμιλο της Β΄ τοπικής
και στόχος ήταν να διατηρήσει τον βασικό κορμό, όπερ και εγένετο!
Σε συνδυασμό με την ανανέωση του Κώστα Παλαμάρα στον πάγκο
της ομάδας, αλλά και με λίγες μόνο μεταγραφές, το ρόστερ φαντάζει ήδη αρκετά
δυνατό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου