Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΑΚ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑ

Γρηγορότερος όλων …ο Σπύρος Παπαδόπουλος
με το «πράσινο» Ford Escort MK2 της Formula Saloon Α!

Ο «ΚΑΝΕΛΛΟΣ», ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ, ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΤΑΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ PEUGEOT 106 S16 ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΗ ΑΠΟ 1401 ΕΩΣ 1600 Κ.Ε.


ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ κούρσες και επιτυχείς τερματισμοί απ’ όλους τους πιλότους στην ιστορική Ανάβαση Πιτίτσα που διοργάνωσε ο ΑΟΠ Πάτρας στην περιοχή Πλατάνι (απέχει 8 χιλιόμετρα από την Πάτρα) το Σαββατοκύριακο 17 και 18 Οκτωβρίου.
Η αγωνιστική διαδρομή, βρίσκεται σε τμήμα του δρόμου από το χωριό Πλατάνι με κατεύθυνση προς το χωριό Αργυρά, που ανήκει στο Δ.Δ. Ρίου. Παρότι το α΄ σκέλος του αγώνα ξεκίνησε με μισής ώρας καθυστέρηση, η ροή ήταν κανονική και το σημαντικότερο δεν είχε απρόοπτα. Εξίσου ομαλή η διεξαγωγή και του δεύτερου σκέλους με τον καιρό όλο το διήμερο σύμμαχο!
Γρηγορότερος όλων ήταν ο καλαματιανός Σπύρος Παπαδόπουλος, ο οποίος με το Ford Escort MK2 της Formula Saloon Α, αν και δεν έκανε καλό ξεκίνημα στο α΄ σκέλος του αγώνα, στο δεύτερο σκέλος πέτυχε τον εκπληκτικό χρόνο 1:51.69 και πήρε αυτή την άτυπη πρωτιά!

Κυρίαρχος ο «Κανέλλος»
στην κλάση 1401 έως 1600 κ.ε.

Κυρίαρχος στην κλάση από 1401 έως 1600 κ.ε. ο «Κανέλλος», από την Καλαμάτα, με το ταχύτατο πράσινο Peugeot 106 S16. Στην κλάση αυτή οι μάχες ήταν …επικές αφού οι μικρές που χώρισαν τους πιλότους ήταν πραγματικά μικρές.
Πρώτος όπως προαναφέραμε ήταν ο καλαματιανός ο «Κανέλλος», από την Καλαμάτα με το πολύ δυνατό πράσινο Peugeot 106 s16 με μόλις -0,30 δευτερόλεπτα, έχοντας στο κατόπι του, σε απόσταση αναπνοής, τον Χ. Ροϊδόπουλο από το Αίγιο, με Peugeot 205 Maxi, με τον τελευταίο να βελτιώνει το δεύτερο πέρασμά του κατορθώνοντας έτσι να περάσει μπροστά από τον 3ο και έτερο καλαματιανό της κούρσας, Ιωάννη Δρακόπουλο με το Peugeot 106 s16.
Στην 4η θέση βρέθηκε ο Ρ. Παπαδάτος της ΑΛΕΖ με το ίδιο αυτοκίνητο και στην 5η θέση ο Ανδρέας Μαργαρώνης, από την Πάτρα, με Citroen Saxo VTS. Με διαφορά μόλις +0,08 δευτερολέπτων στην 6αδα θέση βρέθηκε ο Π. Αγγελόπουλος, του ΑΟΠ, με Peugeot 205 Maxi.
Οι κλάσεις των νικητών, όπως διαμορφώθηκαν:
● Στην κλάση έως 1400 κ.ε., ταχύτερος ήταν ο Ν. Φλιφλής με Toyota Yaris (A5) και με διαφορά +1,15 δευτερολέπτου, δεύτερος ήταν ο Ν. Μπομπής με MG Rover ZR 105 (EA5). Τρίτος κατετάγη ο Β. Παπαχριστόπουλος με Peugeot 106 Rallye (ΕΑ5).
● Όπως αναφέραμε, στην Formula Saloon, στα ατμοσφαιρικά, νικητής αναδείχθηκε ο καλαματιανός Σπύρος Παπαδόπουλος, δεύτερος ο Ν. Χρυσόπουλος με Mazda RX8 και 3ος ο Γ. Καμπέρος με Citroen Saxo Vts.
● Νικητής στην κλάση από 1601 κ.ε. έως 2000 κ.ε. ήταν ο Β. Ντέρμας με Ford Escort MK2 (EE11), παρότι δεν κατάφερε να βελτιώσει τους χρόνους του. Δεύτερος, κι αρκετά πιο πίσω, βρέθηκε ο Π. Τζικόπουλος του ΑΟΠ, με το ίδιο αυτοκίνητο, και στην 3η θέση ο Χρ. Αλεξόπουλος με Opel Ascona B.
● Πραγματοποιώντας μετά πολύ καλή εμφάνιση, νικητής για την κλάση άνω των 2000 κ.ε. στέφθηκε ο Δ. Βέλλιος, με το νέο του αυτοκίνητο Seat Ibiza kit car. Στη δεύτερη θέση κατετάγη ήταν ο Β. Πασιαλής με BMW E30.
● Στην Formula Saloon (turbo) o νικητής Π. Παρθένης είχε δυνατό καλό ξεκίνημα στους αγώνες των αναβάσεων, μιας και παραλίγο να περάσει το Escort του καλαματιανού Παπαδόπουλου, με το Mitsubishi EVO IX. Δεύτερος στους βαθμούς ήρθε ο Τσουκαλάς Δ. με την Toyota Corolla του και τρίτη η μοναδική γυναίκα του αγώνα, μια από τις δυο αγωνιζόμενες μαμάδες της ΑΛΑΚ Μεσσηνίας, η Θεοδώρα Χόνδρου με το Ford Sierra Cosworth.

Κυριακή με αγώνα Drift και GP
στην πίστα «San Nicolas»

Πρωινό Κυριακής με αγώνα… Ραντεβού στη Δυτική παραλία Καλαμάτας και στην πίστα «San Nicolas», όπου την Κυριακή 25 Οκτωβρίου το αθλητικό σωματείο της ΑΛΑΚ Μεσσηνίας διοργανώνει τον 3ο πρωταθληματικό αγώνα για το 2015 -χρονομετρημένα και Drift – και οι συμμετοχές αναμένονται πολυάριθμες.
Πρόκειται για αγώνες δεξιοτεχνίας και όχι μόνον, όπου το θέαμα αναμένεται πλούσιο και εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς μερικές μόνο από τις πρώτες συμμετοχές.
Στα Drift ηχηρές είναι οι παρουσίες των Παναγόπουλου, Δούβαλη, Αναστασόπουλου, Δρούγα, Σπυρόπουλου, Βασιλόπουλου και άλλων ακόμη ονομάτων του μεσσηνιακού Drift, που υπόσχονται να προσφέρουν στους θεατές ένα μοναδικό και εντυπωσιακό σόου…

Επιπλέον στο κομμάτι του GP πολλοί είναι οι οδηγοί που φιλοδοξούν να καταρρίψουν το ρεκόρ πίστας που είχε σημειώσει στον 2ο αγώνα της ΑΛΑΚ, ο Σπύρος Παπαδόπουλος όταν πριν από λίγο μόλις καιρό το κοντέρ «έγραφε» με το …θηριώδες FORD ESCORD MK2 ρεκόρ πίστας: 0049731…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου