2οι και 3οι
αντίστοιχα στην κατηγορία Ε9-Ε10
● Ο KAJETAN KAJETANOWICZ ΣΤΕΦΘΗΚΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 2015
● ΜΕ ΔΥΣΒΆΣΤΑΧΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΣΤΗΝ 6η ΕΙΔΙΚΗ Ο ΠΙΛΟΤΟΣ ΤΗΣ ΑΛΑΚ ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΑ ΑΚΡΑΙΑ καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την περιοχή του
Λουτρακίου και της Πελοποννήσου είχαν ως συνέπεια την πρόωρη λήξη του SEAJETS
Ράλλυ Ακρόπολις 2015, για λόγους ασφαλείας των πληρωμάτων, των εμπλεκομένων
και, φυσικά, των θεατών. Τα πρώτα σημάδια κακοκαιρίας έγιναν εμφανή ήδη από το
απόγευμα του Σαββάτου, ωστόσο τις βραδινές ώρες τα φαινόμενα έδειχναν να
καταλαγιάζουν. Έτσι, η δεύτερη και τελευταία ημέρα του αγώνα ξεκίνησε εν μέσω
μόνο νεφώσεων, με το οδόστρωμα κατά το πέρασμα των πληρωμάτων από τις τέσσερις
πρώτες ειδικές διαδρομές να μην προβληματίζει ούτε τους αγωνιζομένους ούτε και
τους Οργανωτές. Ωστόσο, η ξαφνική και πυκνή βροχόπτωση μετά την ολοκλήρωση της
Ε.Δ. 6, EKO Racing Ζήρεια, είχε ως αποτέλεσμα πολλά τμήματα των τριών ειδικών
διαδρομών που απέμεναν μέχρι την ολοκλήρωση του Ράλλυ να γίνουν απροσπέλαστα ή
και επικίνδυνα, οδηγώντας την Οργάνωση στην εσπευσμένη διακοπή του.
Παρ’ όλα αυτά, το Ακρόπολις προσμετρά, όπως προβλέπεται, στο
Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ, με αποτέλεσμα οι πρωταγωνιστές του θεσμού να
βαθμολογούνται κανονικά και ο Kajetan Kajetanowicz, επικρατώντας επί ελληνικού
εδάφους, να στεφθεί Πρωταθλητής Ευρώπης για το 2015. Η διακοπή του αγώνα
αναμφίβολα λυπεί όσους παρακολουθούσαν τη δραματική εξέλιξή του, αφού οι
τέσσερις πρώτες ε.δ. προμήνυαν σπουδαία μάχη για την 1η θέση. Αρχικά ο
Kajetanowicz κέρδισε την 1η Ε.Δ., αλλά ο Craig Breen απάντησε με δύο ταχύτερους
χρόνους και δημιούργησε μια διαφορά ασφαλείας, αφήνοντας πίσω του τον Πολωνό
αλλά και τον Λάμπρο Αθανασούλα να μάχονται για τη 2η θέση. Ωστόσο, στην τέταρτη
ε.δ. της ημέρας, EKO Racing Ζήρεια, το καπό του 208 Τ16 του Breen άνοιξε, με
αποτέλεσμα ο ίδιος να χάσει χρόνο και να πέσει 2ος, με τον Kajetanowicz να
τίθεται και πάλι επικεφαλής, 10 δλ. μπροστά από τον Breen, την ώρα που ο
Λάμπρος Αθανασούλας ακολουθούσε μόλις 5 δλ. πίσω από τον Ιρλανδό. Με τους τρεις
πρώτους να επιστρέφουν στο Λουτράκι για το ενδιάμεσο service και με την
υπόθεση-«νίκη» να δείχνει ανοιχτή ακόμη, οι ουρανοί άνοιξαν...
Έτσι, ο Kajetanowicz στέφθηκε και επίσημα Πρωταθλητής
Ευρώπης, όντας ο πρώτος Πολωνός που το καταφέρνει μετά τον Krzysztof Hołowczyc,
το 1997. O Breen δεν κατάφερε να εξαντλήσει τις μαθηματικές ελπίδες που
διατηρούσε μέχρι το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015, την ώρα που ο Λάμπρος
Αθανασούλας σημείωσε μια σπουδαία επιτυχία ανεβαίνοντας στο βάθρο. Ο Έλληνας
οδηγός, παρά την πολυετή αποχή του από τους χωμάτινους αγώνες, ήταν ανταγωνιστικός
με ένα νέο αυτοκίνητο και έδειξε δείγματα του πλούσιου ταλέντου του. Σήμερα
προσπάθησε να πιέσει στο Κεφαλάρι, αλλά ένα τετ-α-κε τού κόστισε πολύτιμο
χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, ήταν σε απόσταση βολής και θα μπορούσε να διεκδικήσει το
κάτι παραπάνω στις τρεις εναπομείνασες ειδικές, που εντέλει δεν
πραγματοποιήθηκαν.
Οι δύσκολες καιρικές συνθήκες είχαν ως αποτέλεσμα να έχουμε
και σημαντικές εγκαταλείψεις, με κυριότερη αυτήν του Alexey Lukyanuk, ο οποίος
και τέθηκε εκτός μάχης έπειτα από έξοδο, ενώ ανάλογη τύχη είχε και ο Charles
Martin. Με αυτόν τον τρόπο, στην 4η θέση πλασαρίστηκε ο Jaromir Tarabus με το
Skoda Fabia S2000, που απέφυγε τα λάθη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μπροστά
από τον David Botka με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο Ούγγρος οδηγός σημείωσε έναν
πολύ καλό χρόνο στη Ζήρεια και σκαρφάλωσε στη Γενική κατάταξη, εξασφαλίζοντας
παράλληλα τη νίκη στην κατηγορία ERC-2.
Κάπως έτσι γράφτηκε ο επίλογος του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις
2015, ενός αγώνα που έγινε πραγματικότητα κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες,
και εντέλει -αν μη τι άλλο- δικαίωσε πολλούς από τους τίτλους του, όπως
«σκληρός», «απρόβλεπτος», «δραματικός». Μπορεί η εκδοχή του 2015 να περνάει
στην ιστορία, αλλά τα μάτια και η σκέψη είναι ήδη στραμμένα στο 2016, οπότε και
το Ράλλυ έχει εξασφαλισμένο μέλλον στο ERC.
Τον 4ο τίτλο
Πρωταθλητή Ελλάδος στην
καριέρα τους κέρδισαν
Κύρκος- Πολυζώη
Η δεύτερη ημέρα του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις μπορεί να μην
ολοκληρώθηκε, αλλά, από τη στιγμή που καλύφθηκαν τα απαιτούμενα από τον
κανονισμό χιλιόμετρα, ο αγώνας προσμετρά κανονικά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
Ράλλυ. Έτσι, με τους Αθανασούλα-Ζακχαίο να κερδίζουν και τη δεύτερη ημέρα του
εθνικού αγώνα με το Skoda Fabia R5 με σημαντική διαφορά, η 2η θέση ήταν αρκετή
για τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη ώστε να τους χαρίσει τον 4ο τίτλο του
Πρωταθλητή Ελλάδος στην καριέρα τους. Ο Έλληνας οδηγός, γνωρίζοντας ότι με το
Lancer EVO IX δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό του Αθανασούλα, έλεγξε το
συναγωνισμό, απέφυγε το ρίσκο και, ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτόν εξασφάλισε
και μαθηματικά το Πρωτάθλημα.
Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης
με ακόμα ένα Lancer EVO IX, που επίσης απέφυγαν τα λάθη και, μετά τη αρχική τους
ατυχία, όταν και εγκατέλειψαν από ηλεκτρικά, κατάφεραν να τερματίσουν στο
βάθρο. Πίσω τους βρέθηκαν οι Κύπριοι Παντελή-Κωνσταντίνου με ακόμα ένα Lancer,
αλλά δέκατης γενιάς. Οι τελευταίοι είχαν τη δική τους μάχη με τους Νιώρα-Κακαλή
με το Subaru Impreza N12, επικρατώντας στο τέλος στις λεπτομέρειες επί του
πληρώματος του ιαπωνικού σεντάν. Την πρώτη 8αδα συμπλήρωσαν οι Κύπριοι
Γιάνγκου-Παντελή με ακόμα ένα Lancer EVO IX, οι Παυλίδης-Πετρόπουλος με ίδιο
αυτοκίνητο και οι Ζούνης-Ιντζόγλου με το Subaru Impreza. Η νίκη στην κατηγορία
F2 κατέληξε στα χέρια των Λευκαδίτη-Τσιούκα με το Peugeot 206, οι οποίοι και
διπλασίασαν τις επιτυχίες τους.
Επόμενος και τελευταίος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος
Ράλλυ είναι το ασφάλτινο Ράλλυ Αμάρυνθος, στις 24-25 Οκτωβρίου.
(με πληροφορίες
από το http://acropolisrally.gr/)
Μεσσηνιακές επιτυχίες στο
ιστορικό ράλι του Λουτρακίου
Αγώνες με πολύ μεγάλο ανταγωνισμό και στις κατηγορίες Ε9-Ε10,
όπου το …μεσσηνιακό άρωμα είχε εκκίνηση και τερματισμό!
Στην Ε9-Ε10 κατηγορία τερμάτισαν αντίστοιχα 2οι
και 3οι οι Σιψάς –Αναστασόπουλος και Γκρούμας –
Παπανικολάου.
Χωρίς προβλήματα κέρδισαν τη 2 θέση στην κατηγορία Ε9
(1300cc) και Ε10 (1600cc) με χρόνο 1.16.34.9 και το φοβερό Toyota starlet
1300cc οι Σιψάς και Αναστασόπουλος, την κορυφαία διάκριση για την ΑΛΑΚ οι
οποίοι παράλληλα κατετάγησαν στην 25 θέση της γενικής κατάταξης.
Στην ίδια κατηγορία, στην 3η θέση τερμάτισαν ο
οδηγός Δημήτριος Γκρούμας και ο συνοδηγός του Γεράσιμος Παπανικολάου (2ος
στην ΑΛΑΚ) και 28οι στη γενική κατάταξη με χρόνο 1.30.47.3 με Toyota
Corrola 1600cc.
Ο οδηγός Θανάσης Σιψάς ευχαρίστησε τους φίλους και την ομάδα
του και δηλώνει από τώρα «έτοιμος και για το 2016 Ράλι Ακρόπολις», ενώ ο
συνοδηγός του Παναγιώτης Αναστασόπουλος αφιέρωσε αυτή τη νίκη τους στον μικρό
εγγονό του Αργύρη Θεόκα που την ήμερα του αγώνα βαφτίστηκε!!!
Σε ό,τι αφορά στους αγώνες, οδηγοί και συνοδηγοί μας έδωσαν
μια μικρή γεύση από την φοβερή αυτή εμπειρία την οποία σας μεταφέρουμε
παρακάτω…
«Την Παρασκευή υπήρξε μια ωραία γιορτή στο Service Park
παρουσία πλήθος κόσμου στα περιπτερά των χορηγών και προσφορές πολλών δώρων. Εν
συνεχεία τα αγωνίστηκα αυτοκίνητα μετέβησαν για τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο
και αργά το ίδιο βράδυ, οι μηχανικοί ανέλαβαν βάρδια και ολονυχτίς τα ετοίμαζαν
για το shakedown που θα γινόταν το μεσημέρι του Σαββάτου.
Μετά τη 1 το μεσημέρι, όλοι οι πιλότοι πήραμε το δρόμο της
εκκίνησης στην Ακρόπολη, όπου η βροχή και πλήθος κόσμου μας περίμεναν!
Την Κυριακή, μετά τις 3, 4, 5 και 6 ειδικές διαδρομές τα καιρικά
φαινόμενα έγιναν εντονότερα, με αποτέλεσμα να διακοπή ο αγώνας, αφού ήταν πλέον
αδύνατο ελικόπτερα και ασθενοφόρα να μετακινηθούν προς τις ειδικές, έτσι τα αυτοκίνητα
μπήκαμε για Service και υπό καθεστώς park ferme, ξεκίνησε η απονομή ενός
εξαιρετικού αγώνα που σε βαθμό δυσκολίας εύκολα έπαιρνε 10 στα 10!,…
Με δυσβάσταχτους πόνους στο χέριαποσύρθηκε ο Νίκος Παπαδόπουλος
μεγάλος άτυχος ο Νίκος Παπαδόπουλος που κατόρθωσε να
τρελάνει κόσμο στο ράλι, αφού αγωνιζόμενος με το super δυνατό
Opel Ascona, ο Νίκος Παπαδόπουλος οδήγησε με κάταγμα στο αριστερό χέρι τις 5 ειδικές
διαδρομές. Το Σάββατο στη διάρκεια της νυχτερινής ειδικής αναγκάστηκε να
εγκαταλείψει στην 6 ειδική του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις, όταν πλέον δεν μπορούσε
να αντέξει τους πόντους στο σπασμένο χέρι του…
Συγκινητική η αγάπη που έδειξε ο κόσμος στα πληρώματα της ΑΛΑΚ,
με τα βουνά γεμάτα από κόσμο απ’ όλη την Ελλάδα και από ευρωπαίους φιλάθλους του
ERC που αψήφησαν την έντονη βροχόπτωση προκειμένου να παρακολουθήσουν τους
αγώνες!
Έτσι, με αυτές τις πρόσφατες επιδόσεις στο ιστορικό Ράλι
Ακρόπολις, η ΑΛΑΚ Μεσσηνίας παραμένει στη κορυφή, αφού τα πληρώματα της συνεχίζουν
να φέρνουν διακρίσεις αγωνιζόμενα σε χώμα και άσφαλτο σε αγώνες Ράλι, Ανάβασης,
Sprint και Drift.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου