Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Στην AEGEAN για 6η συνεχή χρονιά το βραβείο ‘Skytrax World Airline Award’

  • ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΕ «ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ»
  •  19,2 ΕΚΑΤ. ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΤΗΝ AEGEAN ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ 280 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ από 19,2 εκατ. επιβάτες επέλεξαν την AEGEAN για τις μετακινήσεις ανάμεσα σε περισσότερες από 280 εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο, το γεγονός αυτό ανέδειξε την AEGEAN για 6η συνεχή χρονιά ως την «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη».
Κατά την παρουσίαση των βραβείων Skytrax World Airline Awards 2016 στις 12 Ιουλίου 2016 και στη διάρκεια του Farnborough International Airshow, έγινε η AEGEAN, όπου CEO της Skytrax, Edward Plaisted σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN, δήλωσε: «Η κατάκτηση του βραβείου «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» αποτελεί ένα εξαιρετικό επίτευγμα. Η AEGEAN παραμένει μια από τις αγαπημένες εταιρείες των επιβατών στη νότια Ευρώπη και συνεχίζει να αποδίδει εξαιρετικά στις έρευνες που πραγματοποιούνται για τα βραβεία τόσο σε περιφερειακό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο».
Από τη μεριά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, Δημήτρης Γερογιάννης, δήλωσε: «Όλοι εμείς στην AEGEAN είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό το σημαντικό βραβείο, το Skytrax World Airline Award, που λάβαμε για 6η συνεχή χρονιά. Η συγκεκριμένη βράβευση μας δίνει κίνητρο να δημιουργούμε ακόμη περισσότερα για τους πελάτες μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουμε και είμαστε περήφανοι που η προσπάθειά μας έχει αναγνωριστεί από τους επιβάτες. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους τους συναδέλφους μου στην AEGEAN που με συνέπεια εργάζονται καθημερινά για να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας ώστε να είμαστε αντάξιοι της εμπιστοσύνης των επιβατών μας».

Περισσότεροι από 19,2 εκατ. επιβάτες
επέλεξαν την AEGEAN για τις μετακινήσεις τους
Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, γνωστών ως βραβείων επιλογής επιβατών, την περίοδο Αυγούστου 2015 – Μαΐου 2016, περισσότεροι από 19,2 εκατομμύρια επιβάτες από περισσότερες από 104 εθνικότητες, επιβράβευσαν την AEGEAN για το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχει στους επιβάτες της. Το Βραβείο αυτό απονέμεται στην AEGEAN  για 6η συνεχόμενη χρονιά και για 7η φορά από το 2009 έως σήμερα και όπως επισημάνθηκε από τους διοργανωτές με τη διάκρισή αυτή η AEGEAN επιβεβαιώνει την κυρίαρχη θέση της στην Ευρώπη.
H  AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν 11,6 εκατομμύρια επιβάτες το 2015. Το πρόγραμμα δρομολογίων το 2016 καλύπτει ένα δίκτυο 145 προορισμών, 111 εξωτερικού και 34 εσωτερικού σε 45 χώρες.
Η AEGEAN είναι μέλος της ισχυρότερης παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας, της STAR ALLIANCE. Η Εταιρεία βραβεύτηκε για έκτη συνεχή χρονιά και έβδομη φορά τα τελευταία 8 χρόνια, ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία  στην Ευρώπη για το 2016, από τα Skytrax World Airline Awards.

Ξεχώρισε σε σέρβις υπηρεσίες και εξυπηρέτηση
σε αεροδρόμιο, check-in και επιβίβαση
Ορισμένες από τις κατηγορίες στις οποίες κλήθηκαν να ψηφίσουν οι επιβάτες και στις οποίες ξεχώρισε η AEGEAN για τις επιδόσεις της ήσαν οι υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση που προσφέρει στο αεροδρόμιο όπως το check-in και η επιβίβαση, η άφιξη και η μεταφορά, τα lounges, η άνεση των καθισμάτων, η καθαριότητα της καμπίνας, τα φαγητά και ροφήματα, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, η εξυπηρέτηση, ο επαγγελματισμός και η συμπεριφορά του προσωπικού της καθώς και η συνολική εμπειρία πτήσης που παρέχει στον επιβάτη.


Όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά
με τα βραβεία World Airline Awards
Τα βραβεία World Airline Awards οργανώνονται από το διεθνή οργανισμό αξιολόγησης αερομεταφορών, Skytrax Research of London, στο Ηνωμένο Βασίλειο.  Η διαφάνεια της έρευνας και η παγκόσμια εμβέλειά της αναδεικνύουν αυτά τα βραβεία ως την πιο έγκυρη και σημαντική αναγνώριση ποιότητας σήμερα στον κλάδο των αερομεταφορών. 
Τα βραβεία βασίζονται στα αποτελέσματα της έρευνας World Airline Survey, η οποία διεξάγεται από το 1999 και αναγνωρίζεται ιδιαίτερα για τη διαφάνεια της διαδικασίας και την αυστηρή επιβολή των κανόνων που διασφαλίζουν την ανεξαρτησία της. Η έρευνα πελατών διεξήχθη από τον Αύγουστο του 2015 μέχρι το Μάιο του 2016, με συνολικό αριθμό 19,2 εκατομμυρίων έγκυρων συμπληρωμένων ερωτηματολογίων.
Στην έρευνα συμμετείχαν άτομα από περισσότερες από 104 διαφορετικές εθνικότητες, σε συνεργασία με 280 αεροπορικές εταιρείες στις οποίες περιλαμβάνονται από μεγάλοι διεθνείς αερομεταφορείς έως και μικρότερες τοπικές εταιρείες. Οι έρευνες μετράνε πρότυπα Ποιότητας με 41 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής. 

Αξιολογούνται τα επίπεδα ικανοποίησης πελατών για την εμπειρία τους στο χώρο του Αεροδρομίου και του αεροπλάνου, δηλαδή: το check-in και η επιβίβαση, η άφιξη και η μεταφορά, τα lounges, η άνεση των καθισμάτων, η καθαριότητα της καμπίνας, τα φαγητά και ροφήματα, το ψυχαγωγικό πρόγραμμα, η εξυπηρέτηση από το προσωπικό και οι σχετικές υπηρεσίες αεροπορικών ταξιδιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου