Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Παραιτήθηκε ο Μεγαγιάννης



«Ορφανή» μένει η θέση του Γραμματέα στον Ηρακλή Καλαμάτας, καθώς ο ιερέας Μιχαήλ Μεγαγιάννης υπέβαλλε το Σάββατο την παραίτηση του από το Δ.Σ. της ομάδας, εξαιτίας προσωπικών και οικογενειακών λόγων.
Ο Μεγαγιάννης ωστόσο ανέφερε στην επιστολή του πως θα παραμείνει στο πλευρό της ομάδας ως φίλαθλος.
Η επιστολή του ιερέα έχει ως εξής:
«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε και μέλη του Δ/Σ του ΑΟ ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ δια του παρόντος εγγράφου μου σας κάνω γνωστόν ότι υποβάλλω την παραίτηση μου από Γραμματέας του Αθλητικού Ομίλου αλλά και από μέλος του Δ/Σ δια προσωπικούς και Οικογενειακούς Λόγους. Η παραίτηση μου είναι οριστική και αμετάκλητη σας ευχαριστώ δια την συνεργασία που είχαμε δια το έτος που πέρασε καταφέρνοντας ν’ ανέβη η ομάδα στην επόμενη κατηγορία συμβάλλοντας και εγώ ταπεινά από της θέσεως μου εις την προσπάθεια αυτή.
Εύχομαι καλή συνέχεια εις τον ΑΟ ΗΡΑΚΛΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ και στο Δ/Σ όπου ένθερμος φίλαθλος αυτού παραμένω .
Μετά τιμής
Ο πρώην Γραμματέας

Μιχαήλ Μεγαγιάννης». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου