Με 5μελή αποστολή
στο Κρόνιον Πέρασμα!
Στον αγώνα υπεραπόστασης 70 χλμ. Κρόνιον Πέρασμα: «Τρέξιμο
στο Ιερό Βουνό του Κρόνου – του πατέρα των Θεών", που διοργάνωσε το
περασμένο Σάββατο ο Οργανισμός Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Σπάρτης, ο Δήμος
Βόρειας Κυνουρίας, η Κοινότητα Αγίου Πέτρου Βόρειας Κυνουρίας, ο Φορέα
Διαχείρισης Όρους Πάρνωνα – Υγρότοπου Μουστού, με τη συμμετοχή του Συλλόγου
Α.Π.Σ. Απόλλων Δυτ. Αττικής ως τεχνικού συμβούλου του αγώνα, συμμετείχε 5μελή
αποστολή από τη Μεσσηνία.
Ο αγώνας περιλάμβανε μία κυκλική διαδρομή γύρω από την Μεγάλη Τούρλα, την βουνοκορφή
του Πάρνωνα, με αφετηρία και τερματισμό τον Αγ.Πέτρο Κυνουρίας του νομού Αρκαδίας περνώντας μέσα από τα χωριά Βαμβακού – Βαρβίτσα –
Καρυές – Βούρβουρα. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε
όλος σε μία περιοχή απείρου κάλλους, περνώντας κάτω από έλατα, πλατάνια
με συνέπεια οι δρομείς να τρέξουν κατά το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής υπό
σκιά. Ο αγώνας αποτέλεσε μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία για ένα τελευταίο
προπονητικό τεστ, για τους δρομείς που θα τρέξουν στο Φειδιππίδειο Δρόμο ή στο
Σπάρταθλον τον προσεχή Σεπτέμβρη και όχι μόνο, καθώς υπήρχαν και αρκετοί
δρομείς που θέλησαν να λάβουν μέρος σε έναν αγώνα υπεραπόστασης 70χλμ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου