Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Σ.Δ.Υ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Με 5μελή αποστολή
στο Κρόνιον Πέρασμα!



Στον αγώνα υπεραπόστασης 70 χλμ. Κρόνιον Πέρασμα: «Τρέξιμο στο Ιερό Βουνό του Κρόνου – του πατέρα των Θεών", που διοργάνωσε το περασμένο Σάββατο ο Οργανισμός Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Σπάρτης, ο Δήμος Βόρειας Κυνουρίας, η Κοινότητα Αγίου Πέτρου Βόρειας Κυνουρίας, ο Φορέα Διαχείρισης Όρους Πάρνωνα – Υγρότοπου Μουστού, με τη συμμετοχή του Συλλόγου Α.Π.Σ. Απόλλων Δυτ. Αττικής ως τεχνικού συμβούλου του αγώνα, συμμετείχε 5μελή αποστολή από τη Μεσσηνία.
Στο Κρόνιον Πέρασμα έτρεξαν πέντε Μεσσήνιοι δρομείς μέλη του Συλλόγου Δρομέων Υγείας Μεσσηνίας. Πρόκειται για τους: Γιώργο Κουτσιούκο, Λεωνίδα Παπαδόπουλο, Κώστα Γεωργιόπουλο, Εμιλιάνο Κάνο και Δημήτρη Κασκούτη.
Ο αγώνας περιλάμβανε μία κυκλική διαδρομή  γύρω από την Μεγάλη Τούρλα, την βουνοκορφή του Πάρνωνα, με αφετηρία και τερματισμό τον Αγ.Πέτρο  Κυνουρίας του νομού Αρκαδίας περνώντας  μέσα από τα χωριά Βαμβακού – Βαρβίτσα – Καρυές – Βούρβουρα. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε  όλος σε μία περιοχή απείρου κάλλους, περνώντας κάτω από έλατα, πλατάνια με συνέπεια οι δρομείς να τρέξουν κατά το μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής υπό σκιά. Ο αγώνας αποτέλεσε μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία για ένα τελευταίο προπονητικό τεστ, για τους δρομείς που θα τρέξουν στο Φειδιππίδειο Δρόμο ή στο Σπάρταθλον τον προσεχή Σεπτέμβρη και όχι μόνο, καθώς υπήρχαν και αρκετοί δρομείς που θέλησαν να λάβουν μέρος σε έναν αγώνα υπεραπόστασης 70χλμ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου