Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

ΘΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΣΤΗΝ Β΄ ΕΘΝΙΚΗ

Συνεχίζεται η ανοδική
πορεία του Δήμου Νινιού!



Στον ΑΠΣ Ζακύνθου μεταγράφηκε το Σάββατο ο 22χρονος δεξιός μπακ του Μεσσηνιακού, Δήμος Νινιός!
Πρόκειται για μια σημαντική απώλεια για τους «πράσινους», καθώς ο Νινιός έκανε ένα εξαιρετικό πρωτάθλημα στην Γ΄ Εθνική, όντας βασικός αλλά και ένας εκ των καλύτερων ποδοσφαιριστών στην θέση του.
Ωστόσο, όπως είχαν δηλώσει οι ιθύνοντες του Μεσσηνιακού, η παρουσία του στην Γ΄ Εθνική και το αναμενόμενο ενδιαφέρον από σωματεία μεγαλύτερων κατηγοριών κατέστησαν εξαιρετικά δύσκολη την παραμονή του στην καλαματιανή ομάδα.
Κάτι τέτοιο εντέλει αποδείχθηκε με τον πλέον εμφατικό τρόπο, καθώς ο ταλαντούχος μπακ υπέγραψε με ομάδα Β΄ Εθνικής.
Ο Νινιός ταξίδεψε στην Ζάκυνθο και προχθές το βράδυ υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα.


Ένα σύντομο
βιογραφικό
Ο Δήμος Νινιός έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα με τον Μεσσηνιακό, όπου αγωνίστηκε μέχρι και την Δ΄ Εθνική. Στην συνέχεια έπαιξε στην Εράνη Φιλιατρών και τον Εθνικό Μελιγαλά, όταν αμφότερες συμμετείχαν στην Δ΄ Εθνική, για δυο συναπτά έτη πριν επιστρέψει πέρσι στους «πράσινους» και την Γ΄ Εθνική.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν την συνεχή ανοδική πορεία του 22χρονου ταλαντούχου μπακ, ο οποίος πλέον θα αγωνίζεται στα γήπεδα της Β΄ Εθνικής και της Ζακύνθου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου