Συνεχίζεται η ανοδική
πορεία του Δήμου Νινιού!
Στον ΑΠΣ Ζακύνθου μεταγράφηκε το Σάββατο ο 22χρονος δεξιός
μπακ του Μεσσηνιακού, Δήμος Νινιός!
Πρόκειται για μια σημαντική απώλεια για
τους «πράσινους», καθώς ο Νινιός έκανε ένα εξαιρετικό πρωτάθλημα στην Γ΄
Εθνική, όντας βασικός αλλά και ένας εκ των καλύτερων ποδοσφαιριστών στην θέση
του.
Ωστόσο, όπως είχαν δηλώσει οι ιθύνοντες του Μεσσηνιακού, η παρουσία
του στην Γ΄ Εθνική και το αναμενόμενο ενδιαφέρον από σωματεία μεγαλύτερων
κατηγοριών κατέστησαν εξαιρετικά δύσκολη την παραμονή του στην καλαματιανή
ομάδα.
Κάτι τέτοιο εντέλει αποδείχθηκε με τον πλέον εμφατικό τρόπο,
καθώς ο ταλαντούχος μπακ υπέγραψε με ομάδα Β΄ Εθνικής.
Ο Νινιός ταξίδεψε στην Ζάκυνθο και προχθές το βράδυ υπέγραψε
συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα.
Ένα σύντομο
βιογραφικό
Ο Δήμος Νινιός έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα με τον
Μεσσηνιακό, όπου αγωνίστηκε μέχρι και την Δ΄ Εθνική. Στην συνέχεια έπαιξε στην
Εράνη Φιλιατρών και τον Εθνικό Μελιγαλά, όταν αμφότερες συμμετείχαν στην Δ΄
Εθνική, για δυο συναπτά έτη πριν επιστρέψει πέρσι στους «πράσινους» και την Γ΄
Εθνική.
Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν την συνεχή ανοδική πορεία του
22χρονου ταλαντούχου μπακ, ο οποίος πλέον θα αγωνίζεται στα γήπεδα της Β΄
Εθνικής και της Ζακύνθου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου