Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ SEAJETS ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2015

Σε …θέση εκκίνησης η Α.Λ.Α.Κ. 
με Σιψά/ Αναστασόπουλο, 
Παπαδόπουλο/ Βασιλόπουλο
και Γκρούμα/ Παπανικολάου
749.39 ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΤΑ 27 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΝΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ

Η ΩΡΑ της εκκίνησης του κορυφαίου αγώνα αυτοκινήτων SEAJETS Ράλι Ακρόπολις 2015 έφτασε! Σήμερα και αύριο θα διεξαχθεί το κορυφαίο Ράλι αυτοκινήτων που διοργανώνει για πρώτη φορά η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και για πρώτη φορά, επίσης, αλλάζει όνομα το Ακρόπολις και μετονομάζεται σε SEAJETS Ράλι Ακρόπολις.
27 συνολικά πληρώματα έχουν δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο ERC, 16 εξ όσων θα τρέξουν προέρχονται από το εξωτερικό, σε έναν αγώνα όπου το 73% των επιφανειών των ειδικών διαδρομών είναι χώμα και το υπόλοιπο 27% είναι άσφαλτος! 43.41 χιλιόμετρα είναι η μεγαλύτερη ειδική διαδρομή και συγκεκριμένα η SEAJETS Κινέττα – Λουτράκι, ενώ 9 είναι οι ειδικές που θα διεξαχθούν - 2 σήμερα και 7 αύριο – στον φετινό αγώνα, που θα μεταδώσουν τηλεοπτικά 160 χώρες! Να πούμε πως 103:55:59 ήταν οι ώρες μετάδοσης του αγώνα το 2014, σε διάστημα 2 εβδομάδων και 32.310.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν πέρυσι τον αγώνα ενώ ακόμη περισσότεροι αναμένεται να τον δουν φέτος, χάρη στις μεταδώσεις των150 δημοσιογράφων που θα καλύπτουν το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς.
Συνολικά τα χιλιόμετρα των ειδικών διαδρομών του αγώνα είναι 202.57 και 749.39 τα χιλιόμετρα που θα καλύψουν το διήμερο τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν. Ο 9ος γύρος για το πρωτάθλημα ERC αποτελεί το φετινό Ακρόπολις,
Δέκα είναι τα ταχύπλοα σκάφη του βασικού χορηγού SEAJETS, της μεγαλύτερης σε χωρητικότητα εταιρίας ταχυπλόων παγκοσμίως, τα οποία ταξιδεύουν σε πάνω από 140 προορισμούς στα Ελληνικά νησιά μας.

Σε …θέση εκκίνησης Σιψάς –Αναστασόπουλος,
Παπαδόπουλος – Βασιλόπουλος και Γκρούμας - Παπανικολάου

Στον μεγαλύτερο αγώνα της χρονιάς, την Μεσσηνία ως γνωστόν εκπροσωπούν τρία πληρώματα της Αγωνιστικής Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας.
Πρώτη ήταν η ανακοίνωση της συμμετοχής του πιο έμπειρου οδηγού Θανάση Σιψά και του εξίσου έμπειρου συνοδηγού του Παναγιώτη Αναστασόπουλου, οι οποίοι με Toyota Starlet 1.3 TRD, στον πιο δύσκολο αγώνα του πανευρωπαϊκού και ελληνικού πρωταθλήματος θα επιδιώξουν μια αξιοπρεπή και καλή παρουσία μιας και πρόκειται για τον πιο απαιτητικό και δύσκολο αγώνα αυτοκινήτου.
Ο ίδιος μάλιστα σε δηλώσεις του στη «Φ» τόνισε: «Θα προσπαθήσουμε να έχουμε τερματισμό στο βουνό. Παίζονται πολλά, καθώς αλλάζουν οι συνθήκες (σ.σ. καιρικές και συνεπώς αγώνα) από λεπτό σε λεπτό και μάλλον θα έχουμε βροχή. Θέλουμε μια καλή παρουσία.»
Για καλή παρουσία και έναν τερματισμό θα παλέψουν και τα άλλα δυο πληρώματα που εκπροσωπούν το νόμο μας με τα χρώματα της ΑΛΑΚ, ο Νίκος Παπαδόπουλος, με συνοδηγό τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο, οι οποίοι θα τρέξουν με Opel Ascona στην κατηγορία EE11 και ο Δημήτρης Γκρούμας με Toyota Corolla DX KE 70 στην κατηγορία ΕΕ 10 (2000 cc), με συνοδηγό τον Γεράσιμο Παπανικολάου.

οι ειδικές διαδρομές
Στον αγώνα διεθνούς προβολής και παγκόσμιας αναγνώρισης, περιλαμβάνεται και πάλι η ειδική διαδρομή «Ζήρεια» την οποία οι οδηγοί διανύουν μοναχά στο πρώτο σκέλος του.
Ειδικότερα, οι ειδικές διαδρομές είναι οι κάτωθι:
1) Κινέττα-Λουτράκι
2) Κινέττα
3) Αθίκια (Κορινθίας) 1
4) Κλένια (Κορινθίας) - Μυκήνες 1
5) Κεφαλάρι 1
6) Ζήρεια 1 (διανύεται μόνο στο α΄ σκέλος)
7) Αθίκια (Κορινθίας) 2
8) Κλένια (Κορινθίας)- Μυκήνες 2
9) Κεφαλάρι 2
Για την ιστορία να πούμε πως τα Αθήκια λογίζονται ως βατή διαδρομή, η Κλένια είναι πιο τεχνικό και γρήγορο κομμάτι καθώς έχει περισσότερα από 9 χιλιόμετρα κατηφόρας  και τέρμα γκάζι! Το Κεφαλάρι είναι βγάλει πολύ λάσπη που υπολογίζεται να «φάει» τα μισά αγωνίστηκα, ενώ τα Ζήρια είναι «πονηρό» κομμάτι με 300 μ. γκρεμούς.

Όλα αυτά συνθέτουν μια εικόνα και έναν αγώνα εξαιρετικά δύσκολο και συναρπαστικό που συνάμα, και δικαίως, χαρακτηρίζεται ως η «μητέρα των μαχών» και ο κορυφαίος αγώνας της χρονιάς, στον οποίο λαμβάνουν μέρος, επιδιώκοντας φυσικά την διάκριση, οι πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού και του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλλυ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου