Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

ΤΕΛΟΣ ΑΓΡΑΣ ΓΑΡΓΑΛΙΑΝΩΝ

Ξανά στα «ερυθρόλευκα» ο Δημήτρης Σώκαλης!

ΓΙΑ τέταρτη φορά ο Δημήτρης Σώκαλης φορά τη φανέλα του Τέλου Άγρα Γαργαλιάνων και θέτει εαυτόν στη διάθεση του Θανάση Λακριντή! Μια επανένωση δυνάμεων, στην ουσία, που φέρνει τον έμπειρο μέσο ποδοσφαιριστή ξανά στο δυναμικό του συλλόγου των Γαργαλιάνων που φέτος αγωνίζεται στο δύσκολο πρωτάθλημα της Α΄ Μεσσηνίας.
Ο Τέλος Άγρας σε 8 αγώνες έχει πάρει 2 νίκες, μια ισοπαλία και έχει ηττηθεί 5 φορές. Αυτό τον φέρνει στην 13η θέση και απαιτείται γρήγορη βαθμολογική άνοδος, κάτι που παρά το καλό υλικό δεν έχει επιτευχθεί έως τώρα.

Αποχωρεί κι ευχαριστεί…

Δίχως παράπονο και οποιαδήποτε άλλη εκκρεμότητα αποχωρεί από τον σύλλογο των «ταύρων» ο Δημήτρης Σώκαλης τους ανθρώπους του οποίου ευχαριστεί για την συνεργασία:
«Καταρχήν, ευχαριστώ την ομάδα της Σπερχογείας για τη συνεργασία, ειδικά τον πρόεδρο (σ.σ. Δημήτρη Γιακουμή)!
Ήταν κύριος απέναντί μου όπως και τα υπόλοιπα παιδιά της διοίκησης.
Καλή επιτυχία στη συνέχεια στον προπονητή και τους παίκτες στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος.
Λόγοι προσωπικοί με οδήγησαν στην αποχώρηση χωρίς να υπάρχει ίχνος προβλήματος μεταξύ εμού και της ομάδας και το αντίστροφο τόσο σε οικονομικό, ποδοσφαιρικό όσο και σε επίπεδο συνεργασίας με προπονητή και παίκτες!
Να ευχαριστήσω τις ομάδες που ενδιαφέρθηκαν αυτές τις δυο ημέρες για εμένα.»

Ο Άγρας…

Όπως προαναφέραμε, δεν είναι η πρώτη φορά που ο Σώκαλης φορά τη φανέλα του Τέλου Άγρα. Επιστρέφει σε γνώριμα λημέρια και αισθάνεται ιδιαίτερα οικεία καθώς εκεί βρίσκεται γνώριμα πρόσωπα και επιτυχημένες συνεργασίες που εγγυούνται ανάλογο μέλλον.
Στο ερώτημα αν η μετακίνησή του στον Άγρα ήταν δύσκολη απαντά δίχως δεύτερη σκέψη:
Επιστρέφω για 4η φορά στον Άγρα! Οι λόγοι είναι η άριστη συνεργασία και οι καλές σχέσεις που διατηρώ με το προπονητικό δίδυμο, πάω σε γνώριμα λημέρια με ανθρώπους που γνωρίζω και υπάρχει αλληλοεκτίμηση. Κατά το ήμισυ …είμαι Γαργαλιανιώτης καθώς η γυναίκα μου είναι από εκεί…
Γνωρίζω τα ντόπια παιδιά, όπως και τους περισσότερους παίκτες από την κοινή θητεία μας σε διάφορες ομάδες της Μεσσηνίας.
Όλα αυτά μαζί συν η συμφωνία μου με τους ανθρώπους του συλλόγου σε κάποια θέματα πέραν του οικονομικού, που με δυσκόλευαν να πάω εκεί εξ αρχής, προσέφεραν …τη χρυσή τομή!»
Ξέρω την ομάδα, ξέρω τους παίκτες, όλα για μένα είναι σαν το σπίτι μου οπότε δεν μου ήταν δύσκολο. Η προσαρμογή μου είναι εύκολη και νομίζω πως όλα θα πάνε καλά…
Εξάλλου υπάρχουν και συναισθηματικοί δεσμοί με την ομάδα του Άγρα και θεωρώ πως, όσο περισσότερο μπορώ φυσικά, θα βοηθήσω τους νέους συμπαίκτες μου στο δύσκολο πρωτάθλημα».

Μόνο νίκη με Διαβολίτσι

Όσο για τη συνέχεια, βλέπει πρωτάθλημα δυο ταχυτήτων και τρία φαβορί! Παράλληλα ο έμπειρος και πάντοτε αισιόδοξος μέσος ποδοσφαιριστής θέτει ζήτημα …νίκης εν όψει του αγώνα με το Διαβολίτσι, για το οποίο εφιστά την προσοχή όλων ώστε το απαραίτητο 3ποντο που θα προσφέρει στον Τέλο Άγρα άλλο αέρα να έρθει δίχως απρόοπτα!
«Είναι δύσκολο πρωτάθλημα δυο ταχυτήτων με τρεις ομάδες να διεκδικούν άνοδο και τις υπόλοιπες να έχουν μικρές διαφορές…
Για εμάς υπάρχει το ματς της Κυριακής με το Διαβολίτσι, όπου η νίκη είναι επιβεβλημένη! Είδα την ομάδα μου στην εκτός έδρας ήττα από τον Ολυμπιακό και έχω την άποψη ότι σίγουρα έπρεπε να βρίσκεται ψηλότερα στη βαθμολογία…»



Σ.Τρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου