Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ



O …υγιεινός περίπατος του Άρη

Αργά χθες την νύχτα ολοκληρώθηκαν στην ιδιαίτερη πατρίδα μου την Μεσσηνία οι εκλογές των ποδοσφαιρικών σωματείων του νομού για την ανάδειξη νέας διοικήσεως στην ποδοσφαιρική ένωση.
Από τα 70 σωματεία που ψήφισαν τα 50 επέλεξαν τον επί 32 χρόνια πρόεδρο της ένωσης Άρη Σταθόπουλο και τους συνεργάτες του. Η αντίπαλη κίνηση δεν εξέλεξε κανέναν υποψήφιος στο Δ.Σ.!!!
Από τον περασμένο Οκτώβριο αποχώρησα από την κίνηση που είχε δημιουργηθεί απέναντι από την ομάδα Σταθόπουλου. Οι λόγοι της αποχώρησης μου ουσιαστικά είχαν να κάνουν και με διαπιστώσεις αλλά και με συμπεριφορές. Για μένα ήταν αρκετά εύκολο σε πολύ σύντομο χρόνο να κατανοήσω τις ριζωμένες νοοτροπίες, τα κριτήρια αρκετών(Και όπως φάνηκε για μια ακόμη φορά η πλειοψηφία) παραγόντων των σωματείων που πέρα από το γεγονός δεν με εξέφραζαν ως άνθρωπο δεν ήταν ποδοσφαιρικά. Σε συνδυασμό με την προσβλητική συμπεριφορά του υποτιθέμενου αντίπαλου… δέους του Σταθόπουλου, Βασιλόπουλου, πήρα την απόφαση να αποχωρήσω και να μην ασχοληθώ. Δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω… εκπτώσεις και να δεχτώ οτιδήποτε σε μια υπόθεση που για μένα είχε ένα και μόνο κίνητρο. Την ανιδιοτελή προσφορά στον τόπο μου. Δεν υπήρχε περίπτωση να δεχτώ για οποιονδήποτε λόγο αμφισβήτηση και προσβολή όλης αυτής της προσπάθειας που έχω κάνει εδώ και 30 χρόνια ως επαγγελματίας και ως άνθρωπος. Όταν λοιπόν είδα αυτά που είδα αρκετά νωρίς, αποφάσισα να μην δώσω ούτε την ευκαιρία, ούτε την χαρά σε κάποιους να σπιλώσουν το όνομα μου(Ασχέτως αν… ανακάλυψαν διάφορα σενάρια για τους λόγους της αποχώρησης μου, όλα άσχετα με την πραγματική αλήθεια.) αποχώρησα.
Είναι γεγονός ότι ο …υγιεινός περίπατος του Άρη Σταθόπουλου ήταν προδιαγεγραμμένος στο δικό μου μυαλό, από την στιγμή που διέκρινα ότι οι εκπρόσωποι των ποδοσφαιρικών σωματείων φοβόντουσαν να έρθουν σε μια συγκέντρωση. Δεν τολμούσαν να έρθουν ούτε στο γήπεδο του Μεσσηνιακού, ούτε βετεράνοι παίκτες του Μεσσηνιακού ποδοσφαίρου όταν για να κάνω τεστ, αλλά και για να δώσω την χαρά στα πιτσιρίκια κατέβασα από την Θεσσαλονίκη τον Βασίλη Χατζηπαναγή στη Καλαμάτα.
Έτσι λοιπόν με καθαρή συνείδηση βγήκα από το κάδρο. Από την στιγμή που είναι ευτυχισμένοι και ικανοποιημένοι οι συμπατριώτες μου με τις επιλογές τους να τις απολαμβάνουν. Εγώ πάντα στην ζωή μου και οπότε μου ζητήθηκε συμμετοχή η βοήθεια σε κάτι που είχε να κάνει με την πατρίδα μου προσπαθούσα να ανταποκριθώ χωρίς απολύτως καμιά ιδιοτέλεια και σκοπιμότητα. Και αυτό θα συνεχίσω να κάνω ,εφ εξής όμως με πιο αυστηρά κριτήρια γιατί έτσι πρέπει. Υγεία πάνω από όλα σε όλους και όλες.

ΥΓ: Όσο για αυτούς που δεν σεβάστηκαν τίποτα; Ούτε την διάθεση μου, ούτε τον χρόνο μου, ούτε τις παρεμβάσεις μου, ούτε τα έξοδα για βενζίνες ,φαγητό και ξενοδοχείο από την τσέπη μου; Ας αξιολογήσουν τα αποτελέσματα των όσων είπαν και έπραξαν. Το δικό μας μάτι, ο θεός τα βλέπει όλα…
Τέλος όσον αφορά τον Άρη; Την ανάσα μου την αισθάνθηκε μέχρι να φύγω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου