Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

ΣΤΗ IBFA HELLAS 2015

2ος ο Κουσουλάκος στις κατηγορίες
BB Master 40 +και Body Building
3η ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ MISTER FASHION Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΠΥΡΗΣ

ΔΙΕΠΡΕΨΑΝ άλλη μια φοράμε τις εμφανίσεις τους σε επίσημους αγώνες οι δυο Μεσσήνιοι Body Builders, Παναγιώτης Κουσουλάκος και Σωτήρης Σπύρης.
Οι δυο μεσσήνιοι αθλητές συμμετείχαν στους αγώνες IBFA Hellas 2015 που έγιναν στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Club Maya Maya” Μπουρνάζι στις 7 Ιουνίου.
Ο Παναγιώτης Κουσουλάκος παραμένει στον δρόμο των επιτυχιών και στην Αθήνα προ ημερών κατάφερε να κατακτήσει όχι μια αλλά δυο φορές την δεύτερη θέση στις ισάριθμες κατηγορίες που διαγωνίστηκε. Ξεχωρίζοντας ξανά με τις εμφανίσεις του ο Κουσουλάκος κατετάγη στη δεύτερη θέση στην κατηγορία Body Building Master 40 + και την ίδια θέση έλαβε και στην ψιλή κατηγορία του Body building (υψηλόσωμοι αθλητές).

3ος «Mister Fashion»
ο Σωτήρης Σπύρης

Στην κατηγορία Mister Fashion διαγωνίστηκε ο καλαματιανός αθλητής, μαθητής του Παναγιώτη Κουσουλάκου, ο Σωτήρης Σπύρης. Αυτή ήταν η τρίτη μόλις προσπάθειά του σε επίσημους αγώνες – προπονείται πιο πειθαρχημένα και επαγγελματικά μόλις τρεις μήνες - και από την αρχή έχει κατορθώσει να ξεχωρίσει ως αθλητής χάρη στην καλή προετοιμασία και την θέλησή του να ολοκληρώσει με επιτυχία κάθε του συμμετοχή.

Ο Σπύρης αγωνίστηκε ανάμεσα σε 15 διαγωνιζόμενους.
«…θα ξεκινήσω με τον δάσκαλο Παναγιώτη Κουσουλάκο που μέσα σε 3 μήνες ασχολήθηκε με την προετοιμασία μου, την διατροφή μου και τα αποτελέσματα ήταν τρομακτικά και τα καταφέραμε… είμαστε πρωταγωνιστές σε όλες μου τις συμμετοχές και εχθές (σ.σ. 7/6) πήρα την πρώτη μου κούπα. Τον ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου όπως και το γυμναστήριο «Ever Iron Gym» Kalamatas που σε όλη μου την προετοιμασία, με άφησαν να χρησιμοποιήσιμο το σολάριουμ, τον προπονητή Κυριάκο Κουτίβα, που με έμαθε να ποζάρω, τον Παναγιώτη Ζερμπίνο και φίλο, που είναι από την αρχή δίπλα μου, και δεν με άφησε «ξεκρέμαστο» ποτέ, ειδικά στην πρώτη συμμετοχή μου…


Φυσικά να μην ξεχάσω την μάνα μου, που τρεις μήνες την έπρηξα με το φαγητό και ήμουν η «έννοια» της τι θα φάω… Τους ευχαριστώ πολύ!», είπε μετά τους αγώνες ο νεαρός αθλητής του Body Building, Σωτήρης Σπύρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου