Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ Ο ΝΤΟΥΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SEXP

5ος ο Σπύρης στον αγώνα στην
Expert στον Καραθώνα Ναυπλίου

ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ της κούρσας των αναβατών SExpert στον Καραθώνα Ναύπλιου ήταν για μια ακόμη φορά ο Μιχάλης Ντουζένης της ΛΕ.ΜΟ.ΕΡ., ο οποίος με χρόνο 1:42:15.494 (ταχύτερος γύρος 04:55.178), είχε διαφορά από τον δεύτερο στην κούρσα και συναθλητή του στη ΛΕ.ΜΟ.ΕΡ., Βαγγέλη Μπουρίκα 04:57.823 (τελικός χρόνος του Μπουρίκα 1:47:13.317)!
Με ταχύτερο γύρο 05:18.459 και διαφορά 01:29.483 από τον πρώτο, Μιχάλη Ντουζένη, ο καλαματιανός Γιώργος Σπύρης της Α.Ο.Λ.Μ.Ο. κατέλαβε την 5η θέση στον αγώνα SEXP, με τελικό χρόνο 1:44:54.539.
Στην κατηγορία αυτή ο καλαματιανός αναβάτης της Α.Ο.Λ.Μ.Ο. Γιώργος Σπύρης πρόβαρε για πρώτη φορά Kawasaki KFX 450.
Στα 450 κυβικά, ο Γιώργος Σπύρης δεν είχε να αντιμετωπίσει μόνον την απαιτητική πίστα και τους επίμονους αντιπάλους του, αλλά και την δυσκολία μιας καινούργιας μηχανής. Ωστόσο ο τρόπος που χειρίστηκε την βαρύτερη και πιο γρήγορη μηχανή σε συνάρτηση με τον τρόπο που λειτούργησε ως οδηγός, έχοντας έναν πιο χαλαρό χωρίς ρίσκο ρυθμό, ανοίγοντας δρόμο σε συναθλητές άλλης κατηγορίας που είχαν βαθμολογικό ενδιαφέρον, όπως στην περίπτωση του Κυπραίου, που πίεζε τον Σπύρη να κόψει ρυθμό (φωνάζοντάς του να κόψει ρυθμό) προκειμένου να προηγηθεί - κάτι που ο καλαματιανός αναβάτης έκανε, λαμβάνοντας πολλά συγχαρητήρια για το «ευ αγωνίζεσθε», τον «καθαρό» αγώνα και το αγωνιστικό ήθος του από αρκετούς συναθλητές του – ήταν σίγουρα κομβικός παράγοντας για την θέση που κατέλαβε στην τελική βαθμολογία.
Ενδιαφέρουσα ήταν και …η «καλαματιανή» μονομαχία, με τον Θεοδώρου να καταδιώκει για περισσότερο από μια ώρα τον Σπύρη. Ακόμη και μετά τον ανεφοδιασμό του Σπύρη ο Θεοδώρου βρισκόταν αρκετά πίσω, στην κούρσα αυτή, όμως, μοιραίο στάθηκε ένα γλίστρημα του Γιώργου Σπύρη -αποτέλεσμα της μεγάλης κούρασης του - αρκετό για να ανοίξει τον δρόμο για τον αθλητή της ΛΕ.ΜΟ. Καλαμάτας, ο οποίος από εκεί κι έπειτα τρέχοντας με YZF 250 κράτησε σταθερή την απόδοσή του τερματίζοντας τελικά στην τρίτη θέση της κατηγορίας με 1:43:50.541.
Όσο για τον Σπύρη μετά την πτώση του δεν κυνήγησε κάποια θέση στους δυο τελευταίους γύρους απουσία προσωπικού ενδιαφέροντος αφού εστιάζει φέτος στο πρωτάθλημα Motocross, με αποτέλεσμα να χάσει άλλες δυο θέσεις από τον επίμονο Κυπραίο της Ομάδας 65 Λ.Φ.Σ που έτρεχε στην S2 Κατηγορία, με CRF 450, όπου αναδείχθηκε νικητής με 1:44:30.056 έχοντας ταχύτερο γύρο 05:10.913.

«Ήταν δύσκολος αγώνας και το μηχανάκι πολύ δυνατό για οδήγηση στα όρια (αγωνίστηκε με μηχανή 450 κυβικών, ενώ αγωνιζόταν με 250 cc), ενώ αν αγωνιζόμουν με ένα μηχανάκι 250 κυβικών, σίγουρα ο αντίπαλός μου θα κυνηγούσε και την 1η θέση της γενικής!» δήλωσε ο Σπύρης και απαντώντας σε σχετικό ερώτημα για την κίνησή του να κόψει ταχύτητα για άλλους αναβάτες, εξήγησε: «Σε όλο το φάσμα του αγώνα ήμουν μπροστά και στα τελευταία 20λεπτά με προσπέρασε ο Θεοδώρου. Το να κόψω ταχύτητα ήταν σωστό, δεν το σκέφτηκα, απλά έπραξα!».
Σε αυτή την τελευταία κούρσα για το πρωτάθλημα Scramble Νοτίου Ελλάδος, ο Γιώργος Σπύρης φανέρωσε επίπεδο ως αθλητής και ως άνθρωπος…
Κλείνοντας, στο ερώτημα για τον μεγάλο τελικό του Scramble της ΑΜΟΤΟΕ πιθανή θεωρείται η απουσία λόγω της επικείμενης εκκίνησης τους προγράμματος «Σχολείο Enduro» στην Καλαμάτα το οποίο λειτούργησε σε πρώτη το καλοκαίρι γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή.



Σ.Τριάντου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου