Ανανέωσαν οι δυο
πρώτοι σκόρερ!
Τις 3 ανανεώσεις έφτασε η Θύελλα Μερόπης, που διατήρησε στις
τάξεις της τους Σταύρο Δημητρόπουλο και Κώστα Κανελλόπουλο.
Μαζί με τον Τάσο
Γεωργακόπουλο αποτελούν την «τριπλέτα» των ανανεώσεων και είναι σίγουρο πως τις
επόμενες ημέρες θα υπάρξουν και νέες ανακοινώσεις.
Ο Δημητρόπουλος δεν έχασε κυριολεκτικά λεπτό στους 14 αγώνες
της Μερόπης στο πρωτάθλημα της Γ΄ τοπικής, ήταν πρώτος σκόρερ με 7 γκολ αλλά
και πρώτος σε λεπτά συμμετοχής μαζί με τους Ηλία Ανδριόπουλο και Τάσο
Γεωργακόπουλο. Από την άλλη ο Κανελλόπουλος ήταν ο 2ος σκόρερ της
Θύελλας με 6 τέρματα, αλλά και 2ος σε λεπτά συμμετοχής με …δυο
λιγότερα από τους προαναφερθέντες.
Επιπροσθέτως, οι παράγοντες των «μελανόλευκων» ανακοίνωσαν
και μια ακόμα δυνατή μεταγραφή, αυτή του Δημήτρη Αλεβίζου που πέρσι αγωνιζόταν
στον Κεραυνό Καλαμάτας μετρώντας 960 λεπτά χρόνου συμμετοχής. Ο 20χρονος
αμυντικός αποτελεί την 4η μεταγραφή, μετά τους Γιώργο Ραντομίροφ,
Θοδωρή Τσάμπρα και Παναγιώτη Σταθόπουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου